بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


لطفا بگذارید فتح الله زاده بدهی خود را صاف کند!

مگر میزان رای مردم نیست!؟

بارها شنيديم و خوانديم که هميشه اين حرف و راي مردم است که بايد به کرسي بنشيند و ميزان بايد راي مردم باشد.
چند رجال سياسي براي مطرح کردن بيشتر نام خود در رسانه ها شروع به مصاحبه هاي رنگي و بيهوده مي کنند،طوري که خواننده هاي آن از سر و ته صحبتهاي اين مردان سياسي سر در نمي آورند!اين افراد غير فوتبالي مي خواهند راي اکثريت مردم را وتو کنند و با توجه به روال سياسي بازي خود،دوستان و آشنايان خود را بر مسند مديريت تيم پرهوادار استقلال بنشانند!


اين سياست بازي و اعمال نفوذ افراد غير فوتبالي براي ما هواداران که سرمايه هاي واقعي و صد البته مالکان اصلي اين تيم هستيم و به عشق اين تيم روزهاي عمر خود را مي گذرانيم و کاري به سياست و موضوعات وابسته  به آن نداريم،اصلا قابل هضم و در نهايت بخشش نمي باشد.
اعضا هيئت مديره استقلال که هر بار با يک مصاحبه ي  رنگي،قصد خود نمايي کردن دارند،مي خواهند در مورد مدير و تيمي تصميم بگيرند و تغييراتي در آن ايجاد کنند که قريب به يقين اکثرهواداران اين تيم از عملکرد مديريت فعلي آن رضايت دارند و مي دانند دلسوزتر و زحمتکش تر از فتح الله زاده در حال حاضر براي مدير عاملي تيمشان وجود ندارد.
از چند روز قبل از جلسه اعضا هيئت مديره که قرار بود در روز يکشنبه برگزار شود،به شخصه مي دانستم اين جلسه  و حتي جلسات بعدي آن فرماليته و فقط جهت بازي با افکار عمومي مي باشد.

و گرنه هر هوادار استقلالي  و فوتبال فهمي مي داند فتح الله زاده حتي با دستها و چشماني بسته هم مي تواند در سومين سال حضور خودش ،اين تيم را امسال قهرمان کند(صدالبته در فصل گذشته هم تمامي شرايط لازم را براي قهرماني تيمش فراهم کرده بود که با بدشانسي و کمي ضعف در کارهاي فني و مصدوميت پي در پي بازيکنان بخاطر برنامه ريزي فشرده و تحميلي  و غير قابل پيشبيني سازمان ليگ،استقلال نتوانست به حق واقعي خود برسد).
مع الوصف به عنوان يک هوادار استقلالي  و به نمايندگي از تمامي هواداران استقلالي که خواهان حضور حاج آقا فتح الله زاده بر مسند مدير عاملي تيم محبوبشان هستند،از اعضا هيت مديره استقلال خواهش مي کنم دست از روي لجبازي بردارند و بگذارند استقلال و استقلالي اين فصل نقل و انتقالات را با آرامش به انتها برسانند و حاج آقا تيم خوبي را آماده بازيهاي فصل آينده فوتبال کشور و ليگ قهرمانان کنند.
فرصتها را از دست ندهيد!
آقاي رحيمي مدير عامل سپاهان از سردار رويانيان خواسته از تيمش بخاطر بازيهاي آسيايي بازيکن نگيرد.اين ضعف يک مدير عامل را نشان مي دهد!
بگذاريم قويترين مرد نقل انتقالات فوتبال ايران در زماني که در آن استاد است به کار اصليش بپردازد.

اين منم منم کردن ها را بي خيال شويد!بايد در اين مدت کوتاه پيش فصل ديگر همه بجاي من «« ما »» شوند!


بارها شاهد بوديم امسال رسولي نژادها،مغداد نجف نژادها و ... به استقلال آمدن و رفتن! منتهي کساني که در تيم منشا خير و برکات بودند،هميشه نامشان بر روي سکوها فرياد زده شده است.

لطفا بگذاريد فتح الله زاده بدهي خود را در اين فصل با استقلال و استقلالي صاف کند.



قهرماني در آسيا روياي بزرگي براي تيم دوستاره استقلال نيست!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 3 / 1391برچسب:فنح الله زاده,هیت مدیره,استقلال,طرفداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com